لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 581
بازدید کل : 132408
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

15:42 , دو شنبه 19 اسفند 1388 , ترانه

هی غریبه ،شب عروسی کت وشلوار سیاهش را به او بپوشان..

رنگ سیاه به مرد من خیلی می اید..بند کرواتش را خودت سفت کن..

اینکارادوست دارد..وقتی دستانت را میگیرد خودت را در اغوشش بینداز..

با اینکار حس ارامش میکند... زحمت تاج عروسی را نکش سلیقه اش را خوب میدانم...

برایت گرفته است...

خلاصه کنم جان تو وجان مرد من...



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت23:42---5 ارديبهشت 1393
آی خدا..

خیال خوشی
ساعت12:02---28 اسفند 1392
وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو

دارم .


ترلان
ساعت11:32---27 اسفند 1392
لعنت به عشق یه طرفه..
لعنت به نرسیدن..
لعنت به نفر سوم هیییییییی


Fateme
ساعت17:04---21 اسفند 1392
خيلي سخته.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: