لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 131918
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

13:35 , پنج شنبه 21 آذر 1392 , ترانه

عطر تنت روی پیراهنم مانده..

امروز بوییدمش ...عمیق....عمیق...

وبا هرنفس...بغضم سنگین تر میشد..

وبه یاد می اوردم که اکنون..........

تنت سهم دیگریست وغمت سهم من...



نظرات شما عزیزان:

آرمین
ساعت7:36---22 بهمن 1392


мя ѕнєяνιη
ساعت19:46---23 آذر 1392
اگه یاهو دارین بدین من ادد کنم
اگه نه هم تو یه سایت اپلود کنید به من لینکشو بدید


мя ѕнєяνιη
ساعت14:36---22 آذر 1392
ببخشید ولی من هین طوری درست میکنم براتون اگه خواستین عکس بدین براتون درست میکنم

دخترک روستایی
ساعت2:56---22 آذر 1392
خدا خبر داری شوخی شوخی داریم پیر میشیم؟
قرار نیس یه خورده مارو به ارزوهامون برسونی؟!
ببینم، اصلا بنده ارزو به دل به چه دردت میخوره...؟؟؟


мя ѕнєяνιη
ساعت21:36---21 آذر 1392
سلام وبت زیباست
ممنون از این که به من سر زدی


امیر حسین
ساعت20:32---21 آذر 1392
اگر کفشت پایت را می زد
و از ترس قضاوت مردم پابرهنه نشدی
و درد را به پایت تحمیل کردی ،
دیگر در مورد آزادی شعار نده !!!
ممنون از این که بهم سر زدی


دخترک روستایی
ساعت19:51---21 آذر 1392
نیلو جان دمت گرم
یه نظر سنجی گذاشتم تو وبم
نمیدونم چه تصمیمی بگیرم
بروببین میتونی کمکی کنی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: