لحظه های شیرین زندگی درکنارتو
زندگی رسم خوشایندی است زدگی بال وپری دارد با وسعت مرگ پرشی دارد اندازه عشق زندگی چیزی نیست که لب طاقچه ی عادت از یاد من وتو برود زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد زندگی سوت قطاری است که در خواب پلی میپیچد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 568
بازدید کل : 132395
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 573
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد

قالب وبلاگ | چت روم فارسي
گالری عکس
--> قالب وبلاگ | 

98love

20:9 , جمعه 25 اسفند 1392 , ترانه

نمیدونی چقد سخته تو لحظه های تنهاییت نه عکسی ازش داشته باشی

نه خاطره ای خوب....

نه نامه ای عاشقانه........فقط تنها چیزی که یادت میاد اینکه دوسش داری

اینکه تنهایی ..........



نظرات شما عزیزان:

ایلیا11
ساعت1:48---12 مهر 1392
وقتی خدا مهر خودشو از دل کسی بیرون کنه مهر غیر خدا داخل اون دل میشه...
پس مراقب باش جز مهر خدا مهری رو تو سینت پرورش ندی...
با افتخار لینک شدین...موفق باشی یاعلی


ehsan
ساعت14:53---11 مهر 1392
salam nilo jan khooobi?mr30....
ke sar zadi..
webet khili khoooobe m3 khooodet ba zam behem sar bezan...
ag khooosti belink ta belinkam


امیر حسین
ساعت0:09---31 شهريور 1392
درود بر شما ، ممنون از این که به وبم اومدی و نظر دادی ، وبت تازه ساخته و باید خیلی واسش تلاش کنی تا یه وب لوکس ازش درآد ولی باز از اوایل وب من خیلی خیلی بهتره، ببخش که اینطوری نظر میدم عادت کردم که اهل تعارف نباشم ، منم شما رو لینک میکنم فقط اگه زحمتی نیست وب منو از لینک روزانه حذف کن و به پیوند های وبت اضافه کن. بازم بهم سر بزن و نظر بده خوشحال میشم

احـــسان
ساعت21:27---29 شهريور 1392
سلام آدرس وب جدیدت رو که واسم گذاشتی باز نشد فکنم آدرس وبت اشتباه


نخ داخل شمع از شمع پرسید چرا وقتی من میسوزم تو اشک میریزی *شمع گفت مگه میشه کسی که تو قلبمه داره میسوزه من اشک نریزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: